Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiber hizmeti için diyorum hocam. Modem için + ücret alıyorlar mı?
Ben abone olurken kampanya vardı modemede kurulumada ücret ödemedim fakat halen kampanyalırı devam ediyordur diye düşünüyorum.Bi görüşün isterseniz.