• 27-09-2014, 15:46:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    netbookum evde ki modemi görmüyor diye bir adaptör aldım. Adaptörü de netbooka yüklemek için bir cd mevcut ancak netbook olduğu için cd giriş yeri yok.

    Şimdi ben bu cd deki veriyi netbook'da nasıl çalıştırırım? Nasıl aktarırım?
  • 27-09-2014, 15:51:42
    #2
    Cd'deki verileri flash belleğe at dostum yükle sonra problem çıkmaz
  • 27-09-2014, 18:44:38
    #3
    Aynen hocam ilk aklıma gelen flash'a atmaktı. Denediniz mi ?
  • 28-09-2014, 09:24:21
    #4
    dursun hocam sizin mesajınızı alıntılayamıyorum, ama bu cevabım size de,


    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam ilk aklıma gelen flash'a atmaktı. Denediniz mi ?
    flashı denedim, olmadı ancak başka bir şekilde hallettim sorunumu, teşekkür ederim yardımcı olmaya çalıştığınız için

    konu kapanabilir
  • 28-09-2014, 11:58:49
    #5
    Halletiyseniz sorun yok harici hdd gibi vs değişik çözümleri mevcuttur.