Merhaba arkadaşlar,

netbookum evde ki modemi görmüyor diye bir adaptör aldım. Adaptörü de netbooka yüklemek için bir cd mevcut ancak netbook olduğu için cd giriş yeri yok.

Şimdi ben bu cd deki veriyi netbook'da nasıl çalıştırırım? Nasıl aktarırım?