Merhaba arkadaşlar,
netbookum evde ki modemi görmüyor diye bir adaptör aldım. Adaptörü de netbooka yüklemek için bir cd mevcut ancak netbook olduğu için cd giriş yeri yok.
Şimdi ben bu cd deki veriyi netbook'da nasıl çalıştırırım? Nasıl aktarırım?
Cd'deki Veriyi Netbook'da Çalıştırma?
4
●476
- 27-09-2014, 15:51:42Cd'deki verileri flash belleğe at dostum yükle sonra problem çıkmaz
- 28-09-2014, 09:24:21dursun hocam sizin mesajınızı alıntılayamıyorum, ama bu cevabım size de,
flashı denedim, olmadı ancak başka bir şekilde hallettim sorunumu, teşekkür ederim yardımcı olmaya çalıştığınız içinCaxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu kapanabilir
