verilen paraya değecek bir şeydir üstad. 4 yıldır kullanıyorum. Şiddetle tavsiye ederim. Filtresi düzenli değişir, çeşme suyu ile arıtma suyunu içerek kıyasla muazzam fark var.
Tavsiye ederim...
Su arıtma sistemi kullanan var mı?
12
●1.342
- 28-09-2014, 00:32:27
- 17-07-2016, 13:54:26Ürün tavsiyesi verebilecek arkadaşlar varmı acaba almayı düşünüyorum ama karar veremedim?
- 17-07-2016, 14:21:40Özelden yazıyorum .snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle