verilen paraya değecek bir şeydir üstad. 4 yıldır kullanıyorum. Şiddetle tavsiye ederim. Filtresi düzenli değişir, çeşme suyu ile arıtma suyunu içerek kıyasla muazzam fark var.

Tavsiye ederim...