Konu
Su arıtma sistemi kullanan var mı?
28-09-2014, 00:32:27
#10
sultanmehmet01
verilen paraya değecek bir şeydir üstad. 4 yıldır kullanıyorum. Şiddetle tavsiye ederim. Filtresi düzenli değişir, çeşme suyu ile arıtma suyunu içerek kıyasla muazzam fark var.
Tavsiye ederim...