Merhabalar, sürekli düşünüp duruyorum ancak bir sonuca varamadım. Sosyal ağlardan sürekli canlı kanlı Türk gerçek hit çekebiliyorum her türlü siteye. Bu zamana kadar ya hep dışarıya hit sattım yada başka firmalara hit sağladım. Günlük 10k tekil ziyaretçi çekebiliyorum. Artık kendi sitemi kurup ciddi bir emek verip güzel bir marka haline getirmek istiyorum tabii bunun yanındada güzel bir kazanç elde etmek.
Fikrinize danışacağım nokta; ne tür site açmamı önerirsiniz? Haber sitesi var aklımda ama çok uğraş alıyor diye duyumlar aldım ve haber telifleri vs. hakkında pek bir bilgim yok açıkcası. Dediğim gibi elimde büyük bir sosyal ağ kitlesi var bunu artık kalıcı olarak değerlendirmek istiyorum. Onaylı AdSense hesabım bulunmakta. Ama AdSense dışı başka şeylerde olabilir.
Şimdiden cevaplarını esirgemeyerek fikirlerini ileten arkadaşlara teşekkürlerimi iletiyorum.
Sevgilerimle.
Fikirlerinize ihtiyacım var.
10
●687
- 26-09-2014, 01:34:53+20 Yaş grubumuz.Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çekim yapmıyorum hocam artık dediğim gibi kendim için birşeyler yapmayı planlıyorum.Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-09-2014, 01:41:23Benim uğraşlarımın geniş kitleye hitap edeceğini hiç sanmıyorum hocam.Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onun için sosyal ağ destekli trend olabilecek bir proje arıyorum. Onedio gibi mesela.
- 26-09-2014, 03:52:09Şimdi ülke internet kullanıcıları facebook twitter başka bir yere girmediğini düşünürsek başka bir siteye girerlermi benim gibi linux manyaklık derecesinden saplantı haline getiren hatta ailemin izin günlerinde saatlerce ssh ekranına baktımı saymazsak aslında teknik bilgim olsa cep telefonlarınada uyumlu bir kampanya sitesi yapardım ama öyle opera bale tiyatro değil facebook herkez kullanıyor ama insanlar mediamart 399 tl düşen altus çamaşır makinesinin kampanyası gelse ne bilim a101 yudum ay çiçek yağının 18.99 düştüğünü görse valla vatandaş o siteden çıkmaz tamam genellikle siteler ruh hallerinde orta üst gelir gurubuna hitap edermiş gibi davranıyorlar yağni bunu istanbulda yedirebilirsin beyaz türkler artık internetten alışveriş yapıyorlar evdeki hizmetçileri şimdiki kibar ismi yardımcı tık kapıya geliyor onların umrunda olmaz ama ülkenin geri kalanı alt gelir gurubu ve yudum ayçiçek yağının 18.99 düşmesini önemserler
Sana saçma gibi gelir sence bilmiyorum marketten hiç flash bellek için kavga ettinmi ben ettim çok ucuz
yaş gurubun çok düşükse ilşikilerle ilgili bir site yap çünkü ergenlerin aklı fikri malum neyse ergenlerin trendini yakalamak zor olur
haber sitesi sıkıntılı iş sürekli güncelleme ister
bitane ekran siteyi yazdı şimdi kampanya.london misal böyle bir site yoktur ekranda sürekli kappanyalar alt banttanakıyor borsa gibi
neyse boş ver fena çalıştım bu gece uyim eniysi - 26-09-2014, 04:27:01Onedio bitti artık. Cezmi kalorifer daha sağlam. Bence ona hiç yorulmayın.Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi