Şimdi ülke internet kullanıcıları facebook twitter başka bir yere girmediğini düşünürsek başka bir siteye girerlermi benim gibi linux manyaklık derecesinden saplantı haline getiren hatta ailemin izin günlerinde saatlerce ssh ekranına baktımı saymazsak aslında teknik bilgim olsa cep telefonlarınada uyumlu bir kampanya sitesi yapardım ama öyle opera bale tiyatro değil facebook herkez kullanıyor ama insanlar mediamart 399 tl düşen altus çamaşır makinesinin kampanyası gelse ne bilim a101 yudum ay çiçek yağının 18.99 düştüğünü görse valla vatandaş o siteden çıkmaz tamam genellikle siteler ruh hallerinde orta üst gelir gurubuna hitap edermiş gibi davranıyorlar yağni bunu istanbulda yedirebilirsin beyaz türkler artık internetten alışveriş yapıyorlar evdeki hizmetçileri şimdiki kibar ismi yardımcı tık kapıya geliyor onların umrunda olmaz ama ülkenin geri kalanı alt gelir gurubu ve yudum ayçiçek yağının 18.99 düşmesini önemserler

Sana saçma gibi gelir sence bilmiyorum marketten hiç flash bellek için kavga ettinmi ben ettim çok ucuz

yaş gurubun çok düşükse ilşikilerle ilgili bir site yap çünkü ergenlerin aklı fikri malum neyse ergenlerin trendini yakalamak zor olur

haber sitesi sıkıntılı iş sürekli güncelleme ister

bitane ekran siteyi yazdı şimdi kampanya.london misal böyle bir site yoktur ekranda sürekli kappanyalar alt banttanakıyor borsa gibi

neyse boş ver fena çalıştım bu gece uyim eniysi