• 25-09-2014, 17:07:26
    #28
    br4style adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    ya hocam bu n11deki mağazalar ne kadar güvenilir?

    Benim Sürekli Alışveriş Yaptığım Yer. Alırken Biraz İnceledim Yorumları Felan Sonra Aldım Yazdıkları Gibi Eksiksiz Geldi Garanti Durumunu Felan Sorgula'dım Ondada Sıkıntı Yok Kutuyu İlk Ben Açtım.
  • 25-09-2014, 17:20:21
    #29
    Üyeliği durduruldu
    aalbatros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim Sürekli Alışveriş Yaptığım Yer. Alırken Biraz İnceledim Yorumları Felan Sonra Aldım Yazdıkları Gibi Eksiksiz Geldi Garanti Durumunu Felan Sorgula'dım Ondada Sıkıntı Yok Kutuyu İlk Ben Açtım.
    anladım hocam, önerisi olan varmı başka arkadaşlar?
  • 25-09-2014, 18:20:21
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Samsung ancak tv markası , hp ise ancak yazıcı markası olabilir. İşlemci hızına falan aldanma bu markaların, 2 gün sonra şarj-batarya-anakart sorunu yaşarsın.

    Laptop dediğin DELL ya da ASUS Olur. Toshiba'da iyidir. İlk önce de işlemci hızına önem ver derim
  • 25-09-2014, 20:12:37
    #31
    Üyeliği durduruldu
    pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung ancak tv markası , hp ise ancak yazıcı markası olabilir. İşlemci hızına falan aldanma bu markaların, 2 gün sonra şarj-batarya-anakart sorunu yaşarsın.

    Laptop dediğin DELL ya da ASUS Olur. Toshiba'da iyidir. İlk önce de işlemci hızına önem ver derim
    lenovo hakkında ne düşünüyosunuz hocam ?
  • 25-09-2014, 20:28:06
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Çin merkezli yeni bir şirket, nötrüm o konuda

    http://www.bimeks.com.tr/urun/138881...07452-w8-.aspx

    Gayet iyi bir bilgisayar. PES 2013-2014, SIMS 4 Falan rahat kaldırır ki sen oyun bile oynamicam diyorsun 1200-1300 tl üzeri pc almana gerek yok
  • 25-09-2014, 22:20:48
    #33
    Teknik çalışanı olarak şunu söyliyeyim;

    4. nesil işlemci olmasına 6 gb ram ve 1600 olmasına, 500 ya da 750 farketmez 7200 dönüş hızı olmasına dikkat et ve oyun oynayacaksan ekran kartını burdan kıyaslama yapabilirsin,

    http://www.notebookcheck.net/Mobile-...ist.844.0.html

    Mobilim yazım hataları olabilir,
  • 25-09-2014, 22:21:49
    #34
    Mesajim bulunsun bana da lazim olabilir

    Samsunk galaksi es3 cihazımdan yazıyorum. Yanlışım var ise tez vurula kelle
  • 25-09-2014, 22:26:30
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu verdiklerinin hepsinde;
    • Ön Bellek (L2 Cache) 3 MB
    o kadar para verdikten sonra şu cachesini biraz yuksek olanlardan al. Ayrica INTEL olarak tercihini kullan.


    Bana sorsan bu linktekilerin hicbirini almazdim.
  • 25-09-2014, 22:32:45
    #36
    Listeden ayriyeten Lenovo G500S serisine bakmanızı tavsiye ediyorum.