Samsung ancak tv markası , hp ise ancak yazıcı markası olabilir. İşlemci hızına falan aldanma bu markaların, 2 gün sonra şarj-batarya-anakart sorunu yaşarsın.
Laptop dediğin DELL ya da ASUS Olur. Toshiba'da iyidir. İlk önce de işlemci hızına önem ver derim
lenovo hakkında ne düşünüyosunuz hocam ?