• 19-09-2014, 20:38:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar. Yeni bir telefon alıcam iphone 6 ya çok kötü diyolar siz ne önerirsiniz para limiti yok.


    Tarafımca gönderilmiştir
  • 19-09-2014, 21:51:20
    #2
    Demonsuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. Yeni bir telefon alıcam iphone 6 ya çok kötü diyolar siz ne önerirsiniz lara limiti yok.


    Tarafımca gönderilmiştir
    Kim diyor hocam çok kötü diye
  • 19-09-2014, 22:07:34
    #3
    Samsung un 2012 haliyle aynıymış


    Tarafımca gönderilmiştir
  • 19-09-2014, 22:08:29
    #4
    Note 3 öneririm.
  • 19-09-2014, 22:19:16
    #5
    Tebrikler, yelefon.com alan adı kayıt edilebilir.
  • 19-09-2014, 22:20:24
    #6
    Samsung pişmanlıktır

    Samsunk galaksi es3 cihazımdan yazıyorum. Yanlışım var ise tez vurula kelle
  • 19-09-2014, 22:28:36
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    diğer pahalı telefonlara para vericeğine üst segmentin çok az altında olan ASUS ZENFONE 6 telefonunu almalısın hem ucuz hemde amiral gemisi telefonlara azda olsa kafa tutabilir.
  • 19-09-2014, 22:37:38
    #8
    "yelefon aranıyor. lara limiti yok. "
    Tercümesi: telefon aranıyor. param çok
  • 19-09-2014, 23:50:23
    #9
    Demonsuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung un 2012 haliyle aynıymış


    Tarafımca gönderilmiştir
    Buna gülünür sadece