Demonsuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar. Yeni bir telefon alıcam iphone 6 ya çok kötü diyolar siz ne önerirsiniz lara limiti yok.


Tarafımca gönderilmiştir
Kim diyor hocam çok kötü diye