Merhabalar. Yeni bir telefon alıcam iphone 6 ya çok kötü diyolar siz ne önerirsiniz para limiti yok.
Tarafımca gönderilmiştir
telefon alıcam kararsızım
52
●3.080
- 19-09-2014, 21:51:20Kim diyor hocam çok kötü diyeDemonsuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2014, 22:20:24Samsung pişmanlıktır
Samsunk galaksi es3 cihazımdan yazıyorum. Yanlışım var ise tez vurula kelle - 19-09-2014, 22:37:38"yelefon aranıyor. lara limiti yok. "
Tercümesi: telefon aranıyor. param çok - 19-09-2014, 23:50:23Buna gülünür sadeceDemonsuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle