• 06-09-2014, 23:00:15
    #1
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...73952951/detay


    Sadece 145 tl yazıyor kaçak olsa bu kadar olmayacak zira buralarda da aynısından var ancak daha pahalı

    içeriği okuyuncada belirsiz birseyler yazıyor
    sizce çin midir bu cihazlar
  • 06-09-2014, 23:02:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...73952951/detay


    Sadece 145 tl yazıyor kaçak olsa bu kadar olmayacak zira buralarda da aynısından var ancak daha pahalı

    içeriği okuyuncada belirsiz birseyler yazıyor
    sizce çin midir bu cihazlar
    Çin veya Kore hocam ikisinden birisi
  • 06-09-2014, 23:04:20
    #3
    çin oldugunu sitelerden nasıl anlayacagım güvenilir siteler sahibinden vs.
  • 06-09-2014, 23:06:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çin oldugunu sitelerden nasıl anlayacagım güvenilir siteler sahibinden vs.
    Hocam herşey çin malı çin malı diye kötü bakmamak lazım . Samsungda artık çinde üretim yapıyor.
  • 06-09-2014, 23:15:49
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Çin malı replika telefonlar işte, bunların iyisi olmuyor.

    Ya wifisi çekmez, ya ekranın dokunmatiği berbattır, ya ekran kalitesi kötüdür, ya ses iyi çıkmaz, ya sinyal gider, ya mikrofonu bozulur, yada kitlenir kalır.

    afarukhizarci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam herşey çin malı çin malı diye kötü bakmamak lazım . Samsungda artık çinde üretim yapıyor.
    İyi güldüm.

    Birinde samsung kendi orjinal parçalarını kullanarak oradaki fabrikasında ucuz iş gücü nedeniyle üretim yaptırıyor.

    Diğerinde ise 3-4. sınıf çakma parçalarla merdiven altı fabrikalarda telefon üretilip büyük markaların ismi basılıyor, garanti yok bişi yok.

    Aynı şey değil ikisi.
  • 06-09-2014, 23:19:40
    #6
    herkese cok tesekkürler en iyisi gümrükten getirmek kaçak dedigimiz olay.
    Arkadas LG 2 getirmişti 400 tl ye süper bir cihaz
  • 06-09-2014, 23:25:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkese cok tesekkürler en iyisi gümrükten getirmek kaçak dedigimiz olay.
    Arkadas LG 2 getirmişti 400 tl ye süper bir cihaz
    Bende çinden HTC ONE getirmiştim

    En büyük çin sitesi tr.focalprice.com
  • 07-09-2014, 11:35:10
    #8
    afarukhizarci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çinden HTC ONE getirmiştim

    En büyük çin sitesi tr.focalprice.com
    nasıl memnunmusun bana tasarımı önemli degil içindeki parcalar orjinalleri ile birebir aynı özellik olsun kafi.

    Yani orjinalinde 16 gb var ise o dediginizde 250 mb olmamalı min 8 gb olmalı o sekilde bulurmuyuz
  • 07-09-2014, 11:37:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl memnunmusun bana tasarımı önemli degil içindeki parcalar orjinalleri ile birebir aynı özellik olsun kafi.

    Yani orjinalinde 16 gb var ise o dediginizde 250 mb olmamalı min 8 gb olmalı o sekilde bulurmuyuz
    Güzel fiyatlara güzel cihazlar var hocam bakabilirsiniz ama 57 günde gelmişti bana