http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...73952951/detay
Sadece 145 tl yazıyor kaçak olsa bu kadar olmayacak zira buralarda da aynısından var ancak daha pahalı
içeriği okuyuncada belirsiz birseyler yazıyor
sizce çin midir bu cihazlar
Bu cihazlar Kaçak mı Çin mi
24
●1.300
- 06-09-2014, 23:02:26Üyeliği durdurulduÇin veya Kore hocam ikisinden birisiSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2014, 23:06:22Üyeliği durdurulduHocam herşey çin malı çin malı diye kötü bakmamak lazım . Samsungda artık çinde üretim yapıyor.SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2014, 23:15:49Çin malı replika telefonlar işte, bunların iyisi olmuyor.
Ya wifisi çekmez, ya ekranın dokunmatiği berbattır, ya ekran kalitesi kötüdür, ya ses iyi çıkmaz, ya sinyal gider, ya mikrofonu bozulur, yada kitlenir kalır.
İyi güldüm.afarukhizarci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birinde samsung kendi orjinal parçalarını kullanarak oradaki fabrikasında ucuz iş gücü nedeniyle üretim yaptırıyor.
Diğerinde ise 3-4. sınıf çakma parçalarla merdiven altı fabrikalarda telefon üretilip büyük markaların ismi basılıyor, garanti yok bişi yok.
Aynı şey değil ikisi. - 06-09-2014, 23:25:59Üyeliği durdurulduBende çinden HTC ONE getirmiştimSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En büyük çin sitesi tr.focalprice.com - 07-09-2014, 11:35:10nasıl memnunmusun bana tasarımı önemli degil içindeki parcalar orjinalleri ile birebir aynı özellik olsun kafi.afarukhizarci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani orjinalinde 16 gb var ise o dediginizde 250 mb olmamalı min 8 gb olmalı o sekilde bulurmuyuz - 07-09-2014, 11:37:36Üyeliği durdurulduGüzel fiyatlara güzel cihazlar var hocam bakabilirsiniz ama 57 günde gelmişti banaSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle