• 07-09-2014, 15:00:04
    #19
    yorumlarınız için çok teşekkürler replika bir kez almıştım halen de derdini çekiyorum
    çok aşırı şekilde kasmalar var hafızası 256 mb sonradan fark etmiştim.
  • 07-09-2014, 15:12:59
    #20
    afarukhizarci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel fiyatlara güzel cihazlar var hocam bakabilirsiniz ama 57 günde gelmişti bana
    Hocam gumrukte sorun cikiyormus telefonlarda siz nasil gumruğe takilmadan gecirttiniz postayi?
  • 07-09-2014, 19:01:36
    #21
    Üyeliği durduruldu
    WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gumrukte sorun cikiyormus telefonlarda siz nasil gumruğe takilmadan gecirttiniz postayi?
    Adamlarla ingilizce olarak anlastim uzerine "gift" yazdilar bide 10 dolarlik fatura kestiler gumruge ugramadan geldi bu sayede. Onlar isini biliyolar bana onlar teklif etti bu yontemi
  • 07-09-2014, 19:05:09
    #22
    Kore üretimli spot ürün gibi birşey
  • 08-09-2014, 03:43:07
    #23
    ne kadar ucuzmuş ciddi ciddi 1 gb ram dual core işlemci android tabanlı mı bu şimdi?
    alasım geldi şahsen
  • 08-09-2014, 11:45:17
    #24
    Replika ürün, şans işi bazen çok iyi çıkabiliyor bazen de sıkıntılı olabiliyor.
  • 08-09-2014, 15:53:01
    #25
    Birde bu replika telefonların sar değerleri yüksek oluyormuş öyle söylemler var değmez bence almaya.