Çin malı replika telefonlar işte, bunların iyisi olmuyor.
Ya wifisi çekmez, ya ekranın dokunmatiği berbattır, ya ekran kalitesi kötüdür, ya ses iyi çıkmaz, ya sinyal gider, ya mikrofonu bozulur, yada kitlenir kalır.
Hocam herşey çin malı çin malı diye kötü bakmamak lazım . Samsungda artık çinde üretim yapıyor.
İyi güldüm.
Birinde samsung kendi orjinal parçalarını kullanarak oradaki fabrikasında ucuz iş gücü nedeniyle üretim yaptırıyor.
Diğerinde ise 3-4. sınıf çakma parçalarla merdiven altı fabrikalarda telefon üretilip büyük markaların ismi basılıyor, garanti yok bişi yok.
Aynı şey değil ikisi.