• 07-09-2014, 00:09:29
    #37
    2 - 3 haftadır bu 502 hatalar yüzünden iyice soğudum resmen.
  • 07-09-2014, 00:57:00
    #38
    Arkadaşlar anlık bi' problemdi geldi ve geçti, keep calm R10 is online!

    Kendini bilmez, hadsiz, lanetin birisi botnete tutuyormuş bu sebeple aralıklarla 502 alıyorduk.

    Teşekkürler ki ilgileniyor adminlerimiz.
    • hostbuldum
    hostbuldum bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.