R10 a ne oluyor?
37
●4.795
- 07-09-2014, 00:57:00Arkadaşlar anlık bi' problemdi geldi ve geçti, keep calm R10 is online!

Kendini bilmez, hadsiz, lanetin birisi botnete tutuyormuş bu sebeple aralıklarla 502 alıyorduk.
Teşekkürler ki ilgileniyor adminlerimiz.hostbuldum bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
