Konu
R10 a ne oluyor?
07-09-2014, 00:57:00
#38
Misafir
Arkadaşlar anlık bi' problemdi geldi ve geçti,
keep calm R10 is online!
Kendini bilmez, hadsiz, lanetin birisi botnete tutuyormuş bu sebeple aralıklarla 502 alıyorduk.
Teşekkürler ki ilgileniyor adminlerimiz.