Arkadaşlar anlık bi' problemdi geldi ve geçti, keep calm R10 is online!

Kendini bilmez, hadsiz, lanetin birisi botnete tutuyormuş bu sebeple aralıklarla 502 alıyorduk.

Teşekkürler ki ilgileniyor adminlerimiz.