bilgisi olan varmı ?
Lens hakkında bilgisi olan ?
9
●483
- 30-08-2014, 11:28:58Üyeliği durdurulduarkadaşlar lensleri normal birinin kullanmasının zararı varmı ? ayrıca kullanımları kolaymı aklıma bir fikir geldi'de bir kaç arkadaşıma şaka yapacağım
bilgisi olan varmı ?
- 30-08-2014, 11:33:53Üyeliği durduruldukırmızı alıp bir kaç arkadaşımı korkutmayı düşünüyordumKaryotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2014, 11:35:00Bence farklı şekillerde korkutmayı düşünün değmez.dkavcioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2014, 11:36:19Üyeliği durdurulduöneri lütfenKaryotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sokakta geze bileceğim bir şekilde ama ürkütücü duracak bir şey olmalı ben kırmızı gözlerin ürkütücü olacağını düşünmüştümde zor ise değmez
- 30-08-2014, 11:37:17Üyeliği durdurulduSürekli gözlük takan biri olarak şunu belirtiyorum eğer şaka yapacağım derken gözünüzde unutursanız ve uyuya kalırsanız çok büyük ciddi işler açılır başınıza körme olma durumuna kadar yolu vardır.
Takması ise işkence gibidir alışmak zaman alır ama alıştıkdan sonra takmanız 5 saniye alır. - 30-08-2014, 14:13:48Üyeliği durdurulduvaz geçtim farklı bir şey düşüneceğim artık.OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2014, 14:16:39Üyeliği durdurulduGözünde uyuma kör olursun davası eskidi arkadaşlar, ailelerin korkutması diye geçiyor artık. Elbette zararı var uyumayın, sabah gözünü açamazsın, kör olursun ertesi güne gibi şeyler eskide kaldı. 2 güne bir detaylı temizlik yapın, gözünüzü dinlendirin sorun yaşamazsınız.