• 30-08-2014, 11:28:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar lensleri normal birinin kullanmasının zararı varmı ? ayrıca kullanımları kolaymı aklıma bir fikir geldi'de bir kaç arkadaşıma şaka yapacağım bilgisi olan varmı ?
  • 30-08-2014, 11:31:25
    #2
    Lens kullanmak için muayene olmak gerekiyor bildiğim kadarıyla.Numaralı alıp takmıştım işkence gibi geldi attım aynı gün.İlk zamanlar alışmak çok zor.
  • 30-08-2014, 11:33:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lens kullanmak için muayene olmak gerekiyor bildiğim kadarıyla.Numaralı alıp takmıştım işkence gibi geldi attım aynı gün.İlk zamanlar alışmak çok zor.
    kırmızı alıp bir kaç arkadaşımı korkutmayı düşünüyordum
  • 30-08-2014, 11:35:00
    #4
    dkavcioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kırmızı alıp bir kaç arkadaşımı korkutmayı düşünüyordum
    Bence farklı şekillerde korkutmayı düşünün değmez.
  • 30-08-2014, 11:36:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence farklı şekillerde korkutmayı düşünün değmez.
    öneri lütfen sokakta geze bileceğim bir şekilde ama ürkütücü duracak bir şey olmalı ben kırmızı gözlerin ürkütücü olacağını düşünmüştümde zor ise değmez
  • 30-08-2014, 11:37:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sürekli gözlük takan biri olarak şunu belirtiyorum eğer şaka yapacağım derken gözünüzde unutursanız ve uyuya kalırsanız çok büyük ciddi işler açılır başınıza körme olma durumuna kadar yolu vardır.

    Takması ise işkence gibidir alışmak zaman alır ama alıştıkdan sonra takmanız 5 saniye alır.
  • 30-08-2014, 14:13:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli gözlük takan biri olarak şunu belirtiyorum eğer şaka yapacağım derken gözünüzde unutursanız ve uyuya kalırsanız çok büyük ciddi işler açılır başınıza körme olma durumuna kadar yolu vardır.

    Takması ise işkence gibidir alışmak zaman alır ama alıştıkdan sonra takmanız 5 saniye alır.
    vaz geçtim farklı bir şey düşüneceğim artık.
  • 30-08-2014, 14:14:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    gözlük yerine lens kullansak peki lensin zararları var diyorlar doğru mu böyle şeyler
  • 30-08-2014, 14:16:39
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Gözünde uyuma kör olursun davası eskidi arkadaşlar, ailelerin korkutması diye geçiyor artık. Elbette zararı var uyumayın, sabah gözünü açamazsın, kör olursun ertesi güne gibi şeyler eskide kaldı. 2 güne bir detaylı temizlik yapın, gözünüzü dinlendirin sorun yaşamazsınız.