Konu
Lens hakkında bilgisi olan ?
30-08-2014, 11:33:53
#3
dkavcioglu
Üyeliği durduruldu
Karyotip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lens kullanmak için muayene olmak gerekiyor bildiğim kadarıyla.Numaralı alıp takmıştım işkence gibi geldi attım aynı gün.İlk zamanlar alışmak çok zor.
kırmızı alıp bir kaç arkadaşımı korkutmayı düşünüyordum