Anket Süper Kupayı Kim Kazanır?
Toplam Katılımcı Sayısı: 139
Süper Kupayı Kim Kazanır?
Galatasaray
%51,80 (72 Oy)
Fenerbahçe
%48,20 (67 Oy)
  • 25-08-2014, 23:45:25
    #91
    Moderatörlerde Fenerli demek ki. Kupa törenini izliyor. Konu sahibi arkadaşta kilitlenmesini istemiş.

    Kimse banlanmadan kapanır inş. bu konu.
  • 25-08-2014, 23:46:13
    #92
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yav he he :d
    Yazmış olduğum yazıda güzel editlemeler yapmışın, iyi başarı taktir ettim doğrusu
  • 25-08-2014, 23:46:27
    #93
    Üyeliği durduruldu
    Bir GALATASARAYLI Olarak

    Tebrikler fenerbahçe
  • 25-08-2014, 23:46:50
    #94
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderatörlerde Fenerli demek ki. Kupa törenini izliyor. Konu sahibi arkadaşta kilitlenmesini istemiş.

    Kimse banlanmadan kapanır inş. bu konu.
    Konuyu raporladım
  • 25-08-2014, 23:48:38
    #95
    çekemeyenler utansın birde report edenler

    tebrikler fenerbahçem hakettiğini aldı
  • 25-08-2014, 23:49:58
    #96
    iyi olan kazandı tebrikler fenerbahçem
  • 25-08-2014, 23:50:47
    #97
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çekemeyenler utansın birde report edenler

    tebrikler fenerbahçem hakettiğini aldı
    Çekemeyen kimse yok, bu konuyu eğer rapor etmeseydim tartışma bayağı uzardı ve birçok kişi banlanırdı. En iyisi konunun kilitlenmesi olacaktır.
  • 25-08-2014, 23:51:57
    #98
    Hak eden kazandı tebrikler FENERBAHÇEM ! ayrıca muslera'yı tebrik ederim o olmasaydı uzatmalara gitmeden kupayı alacaktık.
  • 25-08-2014, 23:52:00
    #99
    sunucuoptimizasyon.com
    Yav alın süper kupanız sizin olsun bizim müzede dolu, öyle bir seviniyorsunuzki sanki şampiyonlar ligi şampiyonu oldunuz. Aynı maçımı izledik bilmiyorum fener nasıl iyi oynadı, maç zaten baştan sona zevksizdi doğru düzgün atak bile izlemedik, maçın en heyecanlı yeri penaltılardı, tabi bizim milyon dolarlık öküzlerin penaltı atamaması ayrı olarak konuşulmalı, üstüne volkanın provakatörlüğüyle olay bitti.