Yav alın süper kupanız sizin olsun bizim müzede dolu, öyle bir seviniyorsunuzki sanki şampiyonlar ligi şampiyonu oldunuz. Aynı maçımı izledik bilmiyorum fener nasıl iyi oynadı, maç zaten baştan sona zevksizdi doğru düzgün atak bile izlemedik, maçın en heyecanlı yeri penaltılardı, tabi bizim milyon dolarlık öküzlerin penaltı atamaması ayrı olarak konuşulmalı, üstüne volkanın provakatörlüğüyle olay bitti.