PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çekemeyenler utansın birde report edenler

tebrikler fenerbahçem hakettiğini aldı
Çekemeyen kimse yok, bu konuyu eğer rapor etmeseydim tartışma bayağı uzardı ve birçok kişi banlanırdı. En iyisi konunun kilitlenmesi olacaktır.