Arkadaşlar bu ne kuşu? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arkadaşlar bu ne kuşu?
33
●
3.951
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Arkadaşlar bu ne kuşu?
1
2
3
4
23-08-2014, 22:33:58
#19
UnFoLLoW
Üyeliği durduruldu
ardıç kuşu bence. serçenin ağzı o kadar uzun olmaz
23-08-2014, 22:34:49
#20
JoEN
Dağ incir kuşu imiş sanırım. %90 uyuyor.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
23-08-2014, 23:04:43
#21
PcMaKeR
http://tr.wikipedia.org/wiki/Baya%C4...b%C3%BCl%C3%BC
Dağ bülbülüne benziyor. Her gün yürüyüş yaparken tarladaki ağaçlık alanda görüyorum.
Yandan bakınca dişi serçeye de çok benziyor. Neyse hala evde tutmuyorsundur umarım...
24-08-2014, 12:58:27
#22
Dentabir
ğaço kuşu
24-08-2014, 13:02:02
#23
Cycl0ne
güzel bir kuşmuş. kafeste büyüyene kadar besledikten sonra salın bence?
24-08-2014, 21:06:39
#24
JustRulz
bıldırcın dedi ya
yok tavuk.
24-08-2014, 21:14:58
#25
SeliM
JustRulz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bıldırcın dedi ya
yok tavuk.
Kartal hocam kartal.
24-08-2014, 22:04:15
#26
tvsinema
Üyeliği durduruldu
Aman hocam sal gitsin yazık.
24-08-2014, 22:12:46
#27
boystar
kızıl sırtlı örümcek kuşu
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler