http://tr.wikipedia.org/wiki/Baya%C4...b%C3%BCl%C3%BC

Dağ bülbülüne benziyor. Her gün yürüyüş yaparken tarladaki ağaçlık alanda görüyorum.

Yandan bakınca dişi serçeye de çok benziyor. Neyse hala evde tutmuyorsundur umarım...