• 09-08-2014, 13:13:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Ticaret puanım bir görünüyor ancak R10 ticaret memnuniyeti %0 görünüyor. Bu konu içerisinde de profil alanıma bakarsanız görebilirsiniz. Sebebi nedir acaba
  • 09-08-2014, 13:20:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Size puan veren kişi nötr olarak mı verdi acaba?
  • 09-08-2014, 13:47:44
    #3
    Hayır profilimde hiç görünmüyor zaten https://www.r10.net/members/78512-burakus.html
  • 09-08-2014, 13:49:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    aldığınız ticaret puanını yeni sistemden almışsınız o yüzden orada gözükmüyor
  • 09-08-2014, 13:50:26
    #5
    yeni trade sistmiyle alakalı daha postbit lere yansıtılmadı herhalde buradan ulaşabilirsiniz https://www.r10.net/ticari.php?u=78512
  • 09-08-2014, 13:54:11
    #6
    Anatolyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aldığınız ticaret puanını yeni sistemden almışsınız o yüzden orada gözükmüyor
    mrtcetindag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni trade sistmiyle alakalı daha postbit lere yansıtılmadı herhalde buradan ulaşabilirsiniz https://www.r10.net/ticari.php?u=78512
    Ne zaman düzelir acaba bilginiz var mı
  • 09-08-2014, 14:35:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    yakın zamanda düzelir merak etmeyin
  • 09-08-2014, 14:36:41
    #8
    Anatolyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakın zamanda düzelir merak etmeyin
    Teşekkürler hocam
  • 09-08-2014, 14:37:34
    #9
    Kısa zaman içerisinde düzeltilecek. Yeni bir sistem olduğu için bir anda %100 hazır olması mümkün değil. Gördüğünüz hataları & eksikleri bizlere bildirirseniz kısa sürede çözüme ulaştırmaya çalışırız.