Anatolyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aldığınız ticaret puanını yeni sistemden almışsınız o yüzden orada gözükmüyor
mrtcetindag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni trade sistmiyle alakalı daha postbit lere yansıtılmadı herhalde buradan ulaşabilirsiniz https://www.r10.net/ticari.php?u=78512
Ne zaman düzelir acaba bilginiz var mı