• 28-07-2014, 19:41:05
    #1
    GFI
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar;
    Yeni bir telefon almayı düşünüyorum, kendi çapımda bir araştırma yaptım ve piyasada sağlam bulduğum bir telefona sahip olmayı ümit ediyorum.
    Bu telefonu kullanan veya telefon hakkında bilgisi olan arkadaş varsa görüşlerini yazarsa sevinirim.
    Ayrıca bu telefon yerine şunu almanı tavsiye ederim dediğiniz bir telefon varsa önerilerinizi de alabilirim.
  • 28-07-2014, 22:03:16
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://kiyas.la/tr/cep-telefonu/kars...-vs-LG-Nexus-5

    http://kiyas.la/tr/cep-telefonu/kars...Elite-vs-LG-G2

    burdan inceleyebilirsiniz.. ikisi de daha iyi bana göre.. elite satışta zarar ettirir.. güncellemelerde sıkıntı garantide sıkıntı var..
    bana göre nexus 5 daha iyi telefon..
  • 28-07-2014, 22:07:56
    #3
    fiyat aralığını yazarsan yardımcı olamaya çalışayım
  • 29-07-2014, 03:03:35
    #4
    Bence alternatif varsa onu seç
  • 29-07-2014, 03:06:26
    #5
    bence gözün kapalı al kullanıyorum
  • 29-07-2014, 03:11:02
    #6
    donanimhaber'de pek sıcak bakmıyorlar.
  • 29-07-2014, 03:26:39
    #7
    Kardeşim kullanıyor telefonu.kesinlikle al derdim.bir arkadaşa daha tavsiye ettim o da aldı kullanıyor.gayet memnun telefondan.
  • 29-07-2014, 05:46:10
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alternatif seçmeni öneririm. Biraz daha para koyup Galaxy S4 alabilirsin.
  • 29-07-2014, 09:55:05
    #9
    LG G2 daha iyi. GM almayın derim.