Konu
General Mobile Discovery Elite 32 GB Hakkında
29-07-2014, 03:26:39
#7
dadas_abi
Kardeşim kullanıyor telefonu.kesinlikle al derdim.bir arkadaşa daha tavsiye ettim o da aldı kullanıyor.gayet memnun telefondan.