• 17-07-2014, 13:53:48
    #1
    Merhaba,

    1 sene önce vatandan PC toplamıştım. Bir hevesle oyun felan oynarım diye 2100 TL'lik oyun bilgisayarı topladım. Şimdi ise hiç oyun oynamıyorum, sürekli iş yapıyorum sistem bana fazla geliyor. Masaüstünü satıp laptop almayı düşünüyorum.

    Sistemim ne kadar eder?
    Özellikler:

    Ekran Kartı: SAPPHIRE HD6870 GDDR5 1GB 256Bit AMD Radeon DX11 Ekran Kartı
    RAM: KINGSTON 8GB (2x4GB) HyperX Genesis DDR3 1600MHz CL9 XMP Ram
    Monitör: ASUS 21.5" VS228H GENİŞ EKRAN LED MONİTÖR
    İşlemci: AMDFX X6 6300 Soket AM3+ 3.5GHz 14MB Cache 95W 32nm İşlemci
    Klavye Mouse: LOGITECH MK120 DESKTOP
    DVD-RW: ASUS DRW-24B5ST 24X ± DOUBLE LAYER SATA DVD YAZICI
    HDD: SEAGATE 3.5" 1TB Barracuda Sata 3.0 64MB Cache 7200Rpm Harddisk
    Anakart: GIGABYTE 970A-DS3 AMD 970/SB950 AM3+ DDR3 2000MHz (O.C.) USB 3.0 SATA 3.0 Anakart
    Kasa: COOLER MASTER ELITE RC-430 500W MidT ATX PENCERELİ SİYAH KASA

    Her donanımın 1 sene daha garantisi var. Herhangi bir sorunlu parçası yok.
  • 18-07-2014, 01:02:31
    #2
    Bence satma ondan sonra laptop yükseltmeye çalışacaksın
  • 18-07-2014, 15:06:21
    #3
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence satma ondan sonra laptop yükseltmeye çalışacaksın
    Doğru diyorsunuzda hocam, masaüstü bilgisayar ile yapamıyorum ben. Gittiğim yere götürebilmem gerek. Hem bir sürü gereksiz kablo kalabalığı oluyor.
  • 18-07-2014, 15:13:39
    #4
    1yıl kullanıldıysa 1500 - 1600 den koyun hocam
  • 18-07-2014, 17:25:37
    #5
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1yıl kullanıldıysa 1500 - 1600 den koyun hocam
    Eyvallah teşekkür ederim hocam. Birkaç forumda konu açmıştım herkes ölücü gibi 900-1000 tl gibi fiyatlar biçmişti. Tertemiz hiçbir yerinde en ufak sorunu ve çiziği dahi olmayan sistem. Tekrar teşekkür ederim üstadım. R10+ verdim.
  • 18-07-2014, 17:33:23
    #6
    Kobra_fighterTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah teşekkür ederim hocam. Birkaç forumda konu açmıştım herkes ölücü gibi 900-1000 tl gibi fiyatlar biçmişti. Tertemiz hiçbir yerinde en ufak sorunu ve çiziği dahi olmayan sistem. Tekrar teşekkür ederim üstadım. R10+ verdim.
    Ne demek hocam. Sonuçta mining yapılmamış ekran kartı zorlanmamış sistem sadece ortalama bir kullanım yapılmış az oyun çok iş şeklinde.