Merhaba,
1 sene önce vatandan PC toplamıştım. Bir hevesle oyun felan oynarım diye 2100 TL'lik oyun bilgisayarı topladım. Şimdi ise hiç oyun oynamıyorum, sürekli iş yapıyorum sistem bana fazla geliyor. Masaüstünü satıp laptop almayı düşünüyorum.
Sistemim ne kadar eder?
Özellikler:
Ekran Kartı: SAPPHIRE HD6870 GDDR5 1GB 256Bit AMD Radeon DX11 Ekran Kartı
RAM: KINGSTON 8GB (2x4GB) HyperX Genesis DDR3 1600MHz CL9 XMP Ram
Monitör: ASUS 21.5" VS228H GENİŞ EKRAN LED MONİTÖR
İşlemci: AMDFX X6 6300 Soket AM3+ 3.5GHz 14MB Cache 95W 32nm İşlemci
Klavye Mouse: LOGITECH MK120 DESKTOP
DVD-RW: ASUS DRW-24B5ST 24X ± DOUBLE LAYER SATA DVD YAZICI
HDD: SEAGATE 3.5" 1TB Barracuda Sata 3.0 64MB Cache 7200Rpm Harddisk
Anakart: GIGABYTE 970A-DS3 AMD 970/SB950 AM3+ DDR3 2000MHz (O.C.) USB 3.0 SATA 3.0 Anakart
Kasa: COOLER MASTER ELITE RC-430 500W MidT ATX PENCERELİ SİYAH KASA
Her donanımın 1 sene daha garantisi var. Herhangi bir sorunlu parçası yok.
Sistemim Ne Kadar Eder?
5
●412
- 17-07-2014, 13:53:48
- 18-07-2014, 15:06:21Doğru diyorsunuzda hocam, masaüstü bilgisayar ile yapamıyorum ben. Gittiğim yere götürebilmem gerek. Hem bir sürü gereksiz kablo kalabalığı oluyor.Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2014, 17:25:37Eyvallah teşekkür ederim hocam. Birkaç forumda konu açmıştım herkes ölücü gibi 900-1000 tl gibi fiyatlar biçmişti. Tertemiz hiçbir yerinde en ufak sorunu ve çiziği dahi olmayan sistem. Tekrar teşekkür ederim üstadım. R10+ verdim.Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2014, 17:33:23Ne demek hocam. Sonuçta mining yapılmamış ekran kartı zorlanmamış sistem sadece ortalama bir kullanım yapılmış az oyun çok iş şeklinde.Kobra_fighterTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle