Kobra_fighterTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah teşekkür ederim hocam. Birkaç forumda konu açmıştım herkes ölücü gibi 900-1000 tl gibi fiyatlar biçmişti. Tertemiz hiçbir yerinde en ufak sorunu ve çiziği dahi olmayan sistem. Tekrar teşekkür ederim üstadım. R10+ verdim.
Ne demek hocam. Sonuçta mining yapılmamış ekran kartı zorlanmamış sistem sadece ortalama bir kullanım yapılmış az oyun çok iş şeklinde.