• 16-07-2014, 02:53:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bir kere denemiş bulunduk ama sadece hayal oldugu kanaatine vardım en azından benim için.
  • 16-07-2014, 18:38:11
    #11
    Yeni1Hosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kere denemiş bulunduk ama sadece hayal oldugu kanaatine vardım en azından benim için.
    nasıldı hocam biraz daha detaylı anlatsınız
  • 16-07-2014, 18:43:29
    #12
    Bizim komşunun üç harflileri var gel seni astrale çıkarsın hocam
  • 16-07-2014, 18:49:55
    #13
    Benim arkadaşın sevgilisi yapıyormuş ciddi ciddi. Herşeyi görebiliyormuşsun fakat değiştiremiyormuşsun, yasakmış. 1 yılda ancak odasında dolaşabileceği kadar yol katetmiş. 3-4 yıla gezmeye başlamış astral ile. Ayrıca kendisi daha önce ateistti. Ayinlere falan katılırdı. Bir gün yine astral seyahat yapacakken evdeki tüm ampüller patlamış. Bu sinyalmiş ve yaparsa arafta kalıyormuş. O gün bugündür yapmıyormuş. Şimdi yavaştan yola girdi, Allah inancını aşılayıp Kuran-ı Kerim okutmaya başladık. Şimdi ne yapar bilmiyorum.
  • 16-07-2014, 18:52:49
    #14
    Herkesin harcı değil bu konu. Çok iyi konsantrasyon ve sabır gerektiriyor. Ayrıca uyku ile uyanıklık arasında ince bir çizgi. En önemli noktası ise tam çıkış noktası,çünkü eğer orası atlatılırsa gerisi kolay ama en zor kısmı o,çünkü çıkış noktasında ürkütücü sesle ve gürültüler duyuyorsunuz ve gerçekten sağlam bir iradeniz olması gerekli. Bunun yanında giysilerinizden tamamen arınmış olarak yaparsanız daha rahat bir çıkış sağlarsınız. Bunun üzerine çok araştırma yaptım ve yapmadan önce de sık sık antreman yapmanız gerekiyor,hop çıkıvereyim ben bir demekle olmuyor kısacası.. 1 kere yapabildim ama hiç kolay olmadı.Bütün düşüncelerinizi boşaltmanız gerekiyor. Benim ki çok kısa sürmüştü,çünkü çıktıktan sonra kendimi aşağıda görünce öyle tırstım.. Birdaha da deneme fırsatım olmadı.
  • 16-07-2014, 18:53:21
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Kolpadır o kolpa
  • 16-07-2014, 18:55:50
    #16
    1 hafta boyunca her gece yaptım ama bir türlü seyahate çıkamadım, zamanında çok uğraşmıştım. İnsanın aklına üç harfliler falan geliyor onları falanda görüyormuşsun sanırsam. Tırstıktan sonra konsantre falan da kalmıyor.
  • 16-07-2014, 22:28:13
    #17
    kafayı yapıp uçtuğunu sanan keş topluluğu gidiyor onlara özeniyorsunuz ben olsam kaşığı falan eğerdim
  • 16-07-2014, 22:30:15
    #18
    biz bu yaz Belek düşünüyoruz.