Benim arkadaşın sevgilisi yapıyormuş ciddi ciddi. Herşeyi görebiliyormuşsun fakat değiştiremiyormuşsun, yasakmış. 1 yılda ancak odasında dolaşabileceği kadar yol katetmiş. 3-4 yıla gezmeye başlamış astral ile. Ayrıca kendisi daha önce ateistti. Ayinlere falan katılırdı. Bir gün yine astral seyahat yapacakken evdeki tüm ampüller patlamış. Bu sinyalmiş ve yaparsa arafta kalıyormuş. O gün bugündür yapmıyormuş. Şimdi yavaştan yola girdi, Allah inancını aşılayıp Kuran-ı Kerim okutmaya başladık. Şimdi ne yapar bilmiyorum.