Herkesin harcı değil bu konu. Çok iyi konsantrasyon ve sabır gerektiriyor. Ayrıca uyku ile uyanıklık arasında ince bir çizgi. En önemli noktası ise tam çıkış noktası,çünkü eğer orası atlatılırsa gerisi kolay ama en zor kısmı o,çünkü çıkış noktasında ürkütücü sesle ve gürültüler duyuyorsunuz ve gerçekten sağlam bir iradeniz olması gerekli. Bunun yanında giysilerinizden tamamen arınmış olarak yaparsanız daha rahat bir çıkış sağlarsınız. Bunun üzerine çok araştırma yaptım ve yapmadan önce de sık sık antreman yapmanız gerekiyor,hop çıkıvereyim ben bir demekle olmuyor kısacası..

1 kere yapabildim ama hiç kolay olmadı.Bütün düşüncelerinizi boşaltmanız gerekiyor. Benim ki çok kısa sürmüştü,çünkü çıktıktan sonra kendimi aşağıda görünce öyle tırstım..

Birdaha da deneme fırsatım olmadı.