Merhaba arkadaşlar yeni bir ev aldik da kiracı vardi yeni cikti. Biz de kiraya vericez. Ama bugün baktim doğalgaz faturası gelmiş. Eski kiracı adina.
Şimdi yeni kiracim doğalgazı üzerine aldığında bu faturanın ödenmiş olmasi şart mı?
Prosedür nedir acaba?
Fatura üzerine alma
3
●745
- 12-07-2014, 15:25:07Eski kiracınız o doğalgazı kapattırmalı, zaten kapatmadan yenisi açmazlar.volkankey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2014, 15:27:03öncelikle hayırlı olsun.
kira sözleşmesiyle doğalgazı üstüne alabilir diye biliyorum.
eski kiracının üzerindenki doğalgaz da icraya düşer. ama bu sizi ilgilendirmez.
kendisi onu takip etmeli.