• 11-07-2014, 22:59:04
    #1
    Merhaba arkadaşlar yeni bir ev aldik da kiracı vardi yeni cikti. Biz de kiraya vericez. Ama bugün baktim doğalgaz faturası gelmiş. Eski kiracı adina.
    Şimdi yeni kiracim doğalgazı üzerine aldığında bu faturanın ödenmiş olmasi şart mı?
    Prosedür nedir acaba?
  • 12-07-2014, 15:25:07
    #2
    volkankey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar yeni bir ev aldik da kiracı vardi yeni cikti. Biz de kiraya vericez. Ama bugün baktim doğalgaz faturası gelmiş. Eski kiracı adina.
    Şimdi yeni kiracim doğalgazı üzerine aldığında bu faturanın ödenmiş olmasi şart mı?
    Prosedür nedir acaba?
    Eski kiracınız o doğalgazı kapattırmalı, zaten kapatmadan yenisi açmazlar.
  • 12-07-2014, 15:27:03
    #3
    öncelikle hayırlı olsun.
    kira sözleşmesiyle doğalgazı üstüne alabilir diye biliyorum.
    eski kiracının üzerindenki doğalgaz da icraya düşer. ama bu sizi ilgilendirmez.
    kendisi onu takip etmeli.
  • 12-07-2014, 15:51:14
    #4
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle hayırlı olsun.
    kira sözleşmesiyle doğalgazı üstüne alabilir diye biliyorum.
    eski kiracının üzerindenki doğalgaz da icraya düşer. ama bu sizi ilgilendirmez.
    kendisi onu takip etmeli.
    Teşekkürler