volkankey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar yeni bir ev aldik da kiracı vardi yeni cikti. Biz de kiraya vericez. Ama bugün baktim doğalgaz faturası gelmiş. Eski kiracı adina.
Şimdi yeni kiracim doğalgazı üzerine aldığında bu faturanın ödenmiş olmasi şart mı?
Prosedür nedir acaba?
Eski kiracınız o doğalgazı kapattırmalı, zaten kapatmadan yenisi açmazlar.