PsdBul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Tolga, aşağıda hız limitleri var. Her yolun kendine göre bir limiti vardı. Sana yazılan ceza muhtemelen, çift yönlü karayolu. Gitmen gereken hız 90 km/s . %10 sollama payın ile birlikte 99 km/s eder. 100 km/s bile olsa, ceza yazılması gerekiyor. Yoksa o polislerin vay haline
Kısacası geçmiş olsun kardeşim