PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 ' lik yolda 53 le ceza yiyen gördüm
50 ile gidilmesi gereken yolda 55'e kadar gidilebilir, yanlış bilgi vermeyelim kardeşim


Tolga, aşağıda hız limitleri var. Her yolun kendine göre bir limiti vardı. Sana yazılan ceza muhtemelen, çift yönlü karayolu. Gitmen gereken hız 90 km/s . %10 sollama payın ile birlikte 99 km/s eder. 100 km/s bile olsa, ceza yazılması gerekiyor. Yoksa o polislerin vay haline Kısacası geçmiş olsun kardeşim