• 11-07-2014, 02:03:50
    #19
    Bütün ümidim gençliktedir
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 ' lik yolda 53 le ceza yiyen gördüm
    50 ile gidilmesi gereken yolda 55'e kadar gidilebilir, yanlış bilgi vermeyelim kardeşim


    Tolga, aşağıda hız limitleri var. Her yolun kendine göre bir limiti vardı. Sana yazılan ceza muhtemelen, çift yönlü karayolu. Gitmen gereken hız 90 km/s . %10 sollama payın ile birlikte 99 km/s eder. 100 km/s bile olsa, ceza yazılması gerekiyor. Yoksa o polislerin vay haline Kısacası geçmiş olsun kardeşim

  • 11-07-2014, 02:05:14
    #20
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 ile gidilmesi gereken yolda 55'e kadar gidilebilir, yanlış bilgi vermeyelim kardeşim


    Tolga, aşağıda hız limitleri var. Her yolun kendine göre bir limiti vardı. Sana yazılan ceza muhtemelen, çift yönlü karayolu. Gitmen gereken hız 90 km/s . %10 sollama payın ile birlikte 99 km/s eder. 100 km/s bile olsa, ceza yazılması gerekiyor. Yoksa o polislerin vay haline Kısacası geçmiş olsun kardeşim

    Cezayı gözümle gördüm.

    GT-I9300 cihazımdan gönderildi
  • 11-07-2014, 02:11:20
    #21
    Bütün ümidim gençliktedir
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cezayı gözümle gördüm.

    GT-I9300 cihazımdan gönderildi
    O araç ya motorlu bisiklettir yada traktördür kardeşim
  • 11-07-2014, 02:13:28
    #22
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 ile gidilmesi gereken yolda 55'e kadar gidilebilir, yanlış bilgi vermeyelim kardeşim


    Tolga, aşağıda hız limitleri var. Her yolun kendine göre bir limiti vardı. Sana yazılan ceza muhtemelen, çift yönlü karayolu. Gitmen gereken hız 90 km/s . %10 sollama payın ile birlikte 99 km/s eder. 100 km/s bile olsa, ceza yazılması gerekiyor. Yoksa o polislerin vay haline Kısacası geçmiş olsun kardeşim

    Evet abi, çift taraflı yol. Yani 3 km/h fark ile cezamı yedim ben. Vay bee
  • 11-07-2014, 03:00:49
    #23
    Kurumsal Üye
    Gezici radarlarda ve kameralarda %10 tolerans bulunmuyor bildiğim kadarıyla.
  • 11-07-2014, 03:37:46
    #24
    %10 tum radarlarda vardir hiz limiti konusunda onemli olan yoldaki uyaricilardir burda hiz limiti 90 veya 50 vs diye dusunmeyin tabelalara dikkat edin il trafik komisyon kararlari vs limitleri asagi cekebiliyor okul onleri 30km gibi yeys

    Sent from my SGH-T999 using Tapatalk
  • 11-07-2014, 19:28:27
    #25
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 ' lik yolda 53 le ceza yiyen gördüm
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İntihar sebebi

    Ben Yedim 53 Km hızla Yaya Kentmiş Antalya Barbaros çay bahçesinin orada radar koymuşlar
    antalya Endüstri meslek Lisesinin önünde çevirdilerdi.

    Ne Sövdüydüm ama gitdim Adliyeye Şikayetde bulundum. Hakim ReD kararı vermişti bide ona sövdüm .......... ödedik artık.
  • 11-07-2014, 20:36:30
    #26
    50 ye gidilen yolda 53 ile ceza kesilemez. % 10 ile % 30 asilirsa 51/2-a maddesi gereğince 172 tl uygulanir. Bu da 56 65 km arasidir. 56 ile yazmaya başlanır. %30 dan fazlası 356 tl dir ki bu da 66 ile baslanir yazılmaya. Madem gördunuz, arkadasiniza bilgi verin sulh Ceza Mahkemesine başvursun. Burada 50 lik yolda 53 le ceza yiyen gördüm demekle olmuyor.
  • 11-07-2014, 20:36:53
    #27
    Bulgaristanda otoban bağlantı yerlerinde hız limiti yaklaşık 500 metre boyunca 110'dan 60 a düşüyor, radarı da tam o 500 metrelik kısma koyuyorlar, otobanda 70-80 le gittin diye ceza yiyorsun

    Size de öyle bir şey olmuş olabilir, bölünmüş yol diye her yerinde hız sınırı eşit değil.