• 02-07-2014, 13:32:56
    #1
    Arkadaşlar Adana bölge bayisi tanıdık sayılır yani bayilik alabilirim. Ama telefon işinden hiç anlamam. Sizce alsam kursam ne kadar masraf gider kar oranı nasıldır. Tavsiye edermisiniz?
  • 02-07-2014, 13:43:17
    #2
    İyi kazandıkları aşikar, cd satıp, format atma imkanınız da olursa güzel paralar kazanabilirsiniz.
  • 02-07-2014, 13:44:38
    #3
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi kazandıkları aşikar, cd satıp, format atma imkanınız da olursa güzel paralar kazanabilirsiniz.
    Bauilikte o gibi islemler yoktur
  • 02-07-2014, 13:47:22
    #4
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bauilikte o gibi islemler yoktur
    İletişim merkezi değil de normal bir bayi olabilirse vardır diye biliyorum
  • 02-07-2014, 19:11:03
    #5
    Kur kur
  • 02-07-2014, 19:14:14
    #6
    Kâr oranı düşük diye biliyorum hocam ama sizi yanıltmak istemem.
  • 03-07-2014, 01:58:28
    #7
    Kurumsal Üye
    Operatör bayiliklerine bulaşmanızı çok fazla tavsiye etmem açıkcası. Hele ki sektörden uzaksanız.