Arkadaşlar Adana bölge bayisi tanıdık sayılır yani bayilik alabilirim. Ama telefon işinden hiç anlamam. Sizce alsam kursam ne kadar masraf gider kar oranı nasıldır. Tavsiye edermisiniz?