İphone 5s batarya ve ekran küçüklüğü eksikleri olduğunu düşünüyorum z2nin ise donanımsal bazı hataları bulunuyo sizce market olarak hangisi daha iyi ve hangi telefonu almalıyım?
telefonu ne için kullanacağım aslında birçok şey için ama genel olarak hepsi karşılar ücretli ücretsiz iyi uygulamaları bulunan bir markete sahip ve film dizi rahatca izlenebilecek bir telefon olması ön planda
Note 3 düşünürmüsünüz ? Bende kısa süre önce kararsız kaldım İphone 5s mi, Note 3 diye.
Sonunda note 3 e karar verdim, ancak modeli note 3 n9005 olmalı çünkü gerçekten fazlaca işlemci farkı var diğer modellere göre, Öneridir sadece.
Note 3 düşünürmüsünüz ? Bende kısa süre önce kararsız kaldım İphone 5s mi, Note 3 diye.
Sonunda note 3 e karar verdim, ancak modeli note 3 n9005 olmalı çünkü gerçekten fazlaca işlemci farkı var diğer modellere göre, Öneridir sadece.
öneriniz için teşekkürler yalnız birazda telefon içinde kaybolmak istiyorum z2 buyüzden çok iyi geliyor samsung arayüzlerini pek beğenmiyorum ama onuda incelemeye alıyım