wrecking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Note 3 düşünürmüsünüz ? Bende kısa süre önce kararsız kaldım İphone 5s mi, Note 3 diye.
Sonunda note 3 e karar verdim, ancak modeli note 3 n9005 olmalı çünkü gerçekten fazlaca işlemci farkı var diğer modellere göre, Öneridir sadece.
öneriniz için teşekkürler yalnız birazda telefon içinde kaybolmak istiyorum z2 buyüzden çok iyi geliyor samsung arayüzlerini pek beğenmiyorum ama onuda incelemeye alıyım