• 14-06-2014, 12:16:39
    #1
    Merhabalar, dün satış konularında 2 tane yetkili gördüm fakat ikisine de ulaşamadım. Telefonla aradım sekretere yönlendiriyor. Acaba ekipte olan başkaları var mı?

    Ödeme yaptım fakat sipariş hala ödeme bekliyor olarak görünüyor. Ödeme destek bildirimi açtım dün akşam saatlerinde kapatılmış az önce tekrar açtım. 1 2 arkadaş daha gördüm onlarda bekliyorlar ne zaman onaylanacak siparişlerimiz?

    Siteme içerik ekleyeceğim ama bu eklenti olmadığı için eklemek istemiyorum.
  • 14-06-2014, 12:17:45
    #2
    benim nickimin ğ olmayan hali onla iletişime geç
    Yigit olan.
  • 14-06-2014, 12:21:04
    #3
    Yiğit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim nickimin ğ olmayan hali onla iletişime geç
    Yigit olan.
    Dün özel mesaj gönderdim ama dönüş alamadım sanırım foruma girmiyor. Gördüğüm kadarıyla konuya ayın 11inde yazmış başka bir etkinliği olmamış.