Merhabalar, dün satış konularında 2 tane yetkili gördüm fakat ikisine de ulaşamadım. Telefonla aradım sekretere yönlendiriyor. Acaba ekipte olan başkaları var mı?

Ödeme yaptım fakat sipariş hala ödeme bekliyor olarak görünüyor. Ödeme destek bildirimi açtım dün akşam saatlerinde kapatılmış az önce tekrar açtım. 1 2 arkadaş daha gördüm onlarda bekliyorlar ne zaman onaylanacak siparişlerimiz?

Siteme içerik ekleyeceğim ama bu eklenti olmadığı için eklemek istemiyorum.