neyse sorum şöyle lisanssız yani cracklı yazılım çalıştırabiliyormuyuz mümkünmü
Mac lerle ilgili bir sorum var
1
●183
- 01-06-2014, 00:34:02Maclerle yakından uzaktan bi temasım olmadı hiç öpüşmedik falan der gibi oldu
neyse sorum şöyle lisanssız yani cracklı yazılım çalıştırabiliyormuyuz mümkünmü