• 01-06-2014, 00:34:02
    #1
    Maclerle yakından uzaktan bi temasım olmadı hiç öpüşmedik falan der gibi oldu neyse sorum şöyle lisanssız yani cracklı yazılım çalıştırabiliyormuyuz mümkünmü
  • 01-06-2014, 03:08:54
    #2
    Mümkün