Konu
Mac lerle ilgili bir sorum var
01-06-2014, 00:34:02
#1
eddievedder
Maclerle yakından uzaktan bi temasım olmadı hiç öpüşmedik falan der gibi oldu
neyse sorum şöyle lisanssız yani cracklı yazılım çalıştırabiliyormuyuz mümkünmü