• 22-05-2014, 17:50:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    İnşaat sektöründe muhasebeci olarak çalışıyorum.
    Şu aralar ayıptır söylemesi teras kat yaptırıyorum. Aldığım maaş 1500 bunun 500 lirası krediye gidiyor elimde bin lira kalıyor.
    Bununla da teras katı yaptırdığım için beş parasız dolanıyorum.
    Saat 6 da mesai saatim bitiyor. 6 dan sonra part time yapabileceğim iş var mı ?
    Yada öneriniz nedir ?
  • 23-05-2014, 20:01:07
    #2
    Çok yardımcı oldunuz sağolun arkadaşlar
  • 23-05-2014, 20:01:51
    #3
    yeteneğine göre değişir hocam, en basiti editörlük yapabilirsin.
  • 23-05-2014, 20:33:29
    #4
    Valla hocam bizim bir arkadaş akşam iş çıkışında saat gece 00:00' a kadar pizzacıda motorla spariş dağıtıyor. Aylık 600-700 TL ücret aldığını söylemişti. Bir araştırın isterseniz.
  • 23-05-2014, 21:00:05
    #5
    krmcnyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeteneğine göre değişir hocam, en basiti editörlük yapabilirsin.
    Makale yazamamda şunlar girilecek denirse yapabilirim akşam bolca vaktim oluyor aslında

    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam bizim bir arkadaş akşam iş çıkışında saat gece 00:00' a kadar pizzacıda motorla spariş dağıtıyor. Aylık 600-700 TL ücret aldığını söylemişti. Bir araştırın isterseniz.
    Araç kullanabiliyorum ama motor hiç kullanmadım araçla götrsem olmaz mı
  • 23-05-2014, 21:24:23
    #6
    Valla hocam istersen Ferrari F430 ile götür benim açımdan sorun yok O zaman seyyar bir koko makinası al kokoreçe çıkarsın. Bir şişi toptan 40-50 TL' ye alırsın, 25 yarım ekmek çıksa 125 TL yapar. Sana iyi kar bırakır. Bunuda beğenmezsen haber et başka teklif sunacağım.
  • 23-05-2014, 22:41:00
    #7
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam istersen Ferrari F430 ile götür benim açımdan sorun yok O zaman seyyar bir koko makinası al kokoreçe çıkarsın. Bir şişi toptan 40-50 TL' ye alırsın, 25 yarım ekmek çıksa 125 TL yapar. Sana iyi kar bırakır. Bunuda beğenmezsen haber et başka teklif sunacağım.
    O da güzelmiş hocam
    Yanlız kokoreç hiç yemedim pek çekici de gelmiyor
  • 23-05-2014, 22:44:51
    #8
    Hocam bardakta mısır işini araştırın, ama o da biraz yatırım istiyor, yeriniz iyi olur çok güzel geliri var
  • 23-05-2014, 22:46:07
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kokoreç Güzeldir Yedikten sonra satmayı düşünürsünüz büyük olasılık )