Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam istersen Ferrari F430 ile götür benim açımdan sorun yok O zaman seyyar bir koko makinası al kokoreçe çıkarsın. Bir şişi toptan 40-50 TL' ye alırsın, 25 yarım ekmek çıksa 125 TL yapar. Sana iyi kar bırakır. Bunuda beğenmezsen haber et başka teklif sunacağım.
O da güzelmiş hocam
Yanlız kokoreç hiç yemedim pek çekici de gelmiyor