• 23-05-2014, 00:48:34
    #73
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 2 hafta içerisinde son sınavlarımı başarıyla tamamlarsam Patoloji Lab. Teknikeri olacağım
    yani devlete atanamazsan amele olacaksın öyle mi ?
  • 23-05-2014, 00:54:34
    #74
    Hamal' ım.


    Lİ0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demirci ustasıyım yömiye 80 TL
    80 TL yevmiyeyi adsense mi karşılıyor hocam
  • 23-05-2014, 00:54:41
    #75
    bilgisayar programcısı- mantar üreticisi aynı zamanda ahşap ve panel kapı satıcısıyım bütün bunların anında 6 yıl muhasebede çalıştım
  • 23-05-2014, 01:27:13
    #76
    Üni öğrenci okuyom ben ya

    Lenovo S650 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-05-2014, 01:28:42
    #77
    Bilgisayar Mühendisi
  • 23-05-2014, 01:57:21
    #78
    Üyeliği durduruldu
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hamal' ım.




    80 TL yevmiyeyi adsense mi karşılıyor hocam
    onun gibi bir şey bakma babamın tutuğu inşaata gidiyorum başkaları çağırıyor gitmiyorum. Çok zor iş ama genede çok şükür ediyorum. günde 10 ton çek kes demir bağlıyorum.
  • 23-05-2014, 02:11:30
    #79
    Üniversite öğrencisi.. Öğretmen olacağız inşallah.
  • 23-05-2014, 02:17:10
    #80
    Üyeliği durduruldu
    Bir şirket'de seo uzmanlığı konumunda algoritma ve lokasyon kaynaklı çalışmalar yapan bir personelim.
  • 23-05-2014, 02:18:19
    #81
    Lİ0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onun gibi bir şey bakma babamın tutuğu inşaata gidiyorum başkaları çağırıyor gitmiyorum. Çok zor iş ama genede çok şükür ediyorum. günde 10 ton çek kes demir bağlıyorum.
    25 sene önce çalıştım o işlerde. Bilirim zorluğunu.. Allah kolaylık versin.